Опис пошкоджень
ходова частина: ходова частина автомобіля має сукупність елементів шасі, механізмів, пристроїв, вузлів та агрегатів, які з часом стали непридатними. Зношені амортизатори які мають масляні плями за рахунок розсихання і зносу сальників та вогнища корозії на штоку, що не забезпечує гасіння кузовних коливань, викликає нестабільність при поворотах на дорожньому полотні. Потребують заміни важелі передньої та задньої підвіски, мають явні осередки корозії, гумові елементи важелів мають вікові пошкодження, а саме тріщини, потертості, автомобіль має втрату курсової стабільності, відхилення та биття по кузову. Під час руху присутній хрускіт та гул у передній частині автомобіля через зношеність маточин в яких захисні кожухи втратили свою герметичність та мають витікання мастила. гальмівна система: Передні та задні гальмівні супорта мають протікання гальмівної рідини, корозія поршня через потрапляння вологи та бруду всередину супорта призвело до окислення та заїдання, що свідчить про пошкодження кілець ущільнювачів та тріщин в корпусі супорта. Під час натискання на педаль мається утруднення, скрипи та її залипання. Знос гальмівних колодок, де гальмівна пластина треться о гальмівний диск під час натискання на гальмо, присутній скреготливий шум, гальмівні колодки досить стерті та потребують заміни. Потрібна заміна троса ручного гальма. рульова частина: Гідравлічний насос має розгерметизування та витіки рідини, що впливають на працездатність рульової системи. Потребує ремонт рульової рейки чи заміни. Заміна сальників, гумових ущільнювачів та тефлонових кілець, магістралей (шлангів) та скоб опори. кузов: при зовнішньому огляді кузова автомобіля є порушення заводських зазорів та герметичності, провисання дверей. Присутня наявність корозії на поверхні кузова через пошкодження антикорозійного покриття, наскрізні дірки в зовнішніх порогах та підсилювачів, днищі кузова. Пошкодження лакофарбового покриття, тріщини на лобовому склі . двигун: часта проблема з запуском двигуна, зниження компресії через знос поршневих кілець. Велика витрата мастила. Недостовірні данні датчику колінчатого валу. Нерівномірна праця двигуна, присутня вібрація через несправність подушки двигуна. Видимі плями мастила в передній та задній частини двигуна через негерметичність сальників колінчатого валу. Резонатор та глушник потребує заміни через прогар вихлопної системи. електрообладнання: під часу руху автомобіля некоректно працює спідометр автомобіля. Потребує заміни датчик швидкості. зчеплення: потребує заміни комплекту зчеплення з вижимним підшипником. Під час руху вгору немає зчеплення, можливий рух тільки на першій передачі, зі стороннім шумом погано перемикаються передачі КПП. Мають раковини на валу та посадочному місці сальника КПП, що призводить до значної втрати мастильних матеріалів. салон автомобіля: пошкоджена центральна панель та має глибокі подряпини. В наслідок тривалої експлуатації маються відшарування обшивки дверей. Захисний кожух перемикача КПП потерся та відшарувався, сидіння зношені. Торпеда має люфт разом з центральною консоллю. Сума відновлення не прораховувалася. акумуляторна батарея: вичерпала свій експлуатаційний ресурс.